tisdag 3 april 2012

Elin Stiglund här igen!

Carro är väldigt seg på att blogga.. Det är jag och ElinL som tagit över hennes blogg känns det som!
men carro har ju varit i fjällen och nu är hon i skogen och myser med Daniel! Kommer inte träffa min fina carro fören om en vecka, det känns väldigt hemskt!

Mitt liv har varit lite kaos den senaste tiden så har inte hunnit blogga här på bloggen, men nu är det bra igen och jag är glad! Japp då vet ni. Idag har carro varit på förskolan och myst med sina barn. och nu myser hon på med daniel! Avundsjuk är jag för han kommer nog umgås med henne hela veckan också.. Ni är så söta.. om jag inte redan sagt det så där skrev jag det! Carro du e bäst! nu ska jag ta tag i läxan och skriva klart min berättelse som jag började på igår. Packat har jag hunnit göra... nästan klart iaf! ha det underbart! för nu kommer jag inte blogga här mer fören nästa vecka nån gång om ni har tur för jag drar mig mot fjällen/Sjöfallet imorgon på morgonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar