onsdag 4 april 2012

:)

Som ni ser har jag varit i fjällen i helgen tillsammans med en av min söta Elin, min familj och släkt. Undertiden har mina andra två söta Elin Bloggat åt mig och jag kan lova att jag saknar dom sjukt mycket. Mina tre dagar i fjällen var underbara med sol, skratt, skoter och även en pubkväll. Jag har varit med Daniel sen i söndags, han fick ta och följ med ut i skogen för han hade lov och jag jobbade. På Måndagen bastade vi och käkade middag de var jätte mysigt för jag hade saknat honom. På tisdagen kom han och hälsade på på förskolan och spelade lite fotboll med barnen. Jag kan säga som så mina ELINAR är bäst och jag saknar dom super mycket.

Idag har varit en jätte jobbig dag och jag har varit grinig eftersom jag inte somnade fören halv fyra igår, Jag har lyckats spräcka skärmen på min telefon och allt jag har gjort har gått åt helvete så tillslut gav jg upp och stängde in mig i lägenheten... Nu ska jag krypa ner och mysa lite med Daniel innan jag måste sova, jobb imorgon på förskolan sen kanske jag hinner fika med mamma innan jag ska till stan igen. 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar