tisdag 20 mars 2012

Gästbloggning ftw

Hej snyggingar! 

Carro är superdålig på att blogga men det är för att hon inte har nåt internet i lägenheten så man får väl vara nöjd att hon bloggar när hon kan iallafall. Hon kanske har internet nu när hon är i Svartlå, vad vet jag? ;)

Men det är iallafall Elin L som skriver nu, och nu när jag sitter här och skriver kan jag ju passa på att skriva att Carro är bäst och jag saknar hon super mycke fast jag träffa hon senast igår, haha.

Tänkte lägga in lite söta bilder jag har på Carro så ni får skratta lite ^^

Carro & Elin S, så söta! 

Carro & Amanda, mina hjärtan!

Jag, carro & amanda.. supersöta! HAHA

Carro & jag, tråkigt slitna cheyoor! 

Jag, Carro & Elin S! Puss på er 


Carro & Elin S, fett sööta! 

Carro & Jag, sådär tråkigt slitna igen. 

Sötcarro lånade min kamera! 

Och som ni vet, eller alla kanske inte vet? vad vet jag?! 
Så umgås Carro väldigt mycket med världens bästa daniel och dom är supersöta! 
Här sover dom på bussen påväg till lule! 

Här är dom söta igen på hockeyn! 

Och här tränar dom på Need for speed så dom ska bli bättre än mig. Keep dreamin' 

Men nu blev de iallafall lite uppdatering på carros blogg.
Puss på dig carro saknar & älskar dig vi syns på torsdag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar