måndag 26 mars 2012

Jag har spenderat helgen i Boden, på fredagen hade jag ElinL och Alva tänkt ha myskväll med middag och film men man kan säga att det spårade något när massa vlm/jmk pojkar kom förbi på "kaffe" och råkade stanna halva natten, Elin och Antons hår blev rött vi hade rätt trevligt även om de inte riktigt blev som vi tänkt oss. Vid klockan ett? Tror jag iallafall började alla dra sig hemåt och när alla utom Alva och Fanny hade farit så kom Virre, Danne och Nisse till mig, chips, popcorn, singstar tävling och en hel del skratt blev de, jag är inte säker men klockan tre eller nå gick alla utom Alva och Daniel hem, kvällen avslutades med lite kortspel och sova film. Lördag vaknade vi vid elva och började plocka ihop alla saker som låg överallt innan vi ens hunnit halvvägs kom min söta saknade ElinF, Jag spenderade dagen med henne och Daniel fram tills klockan fem sedan blev jag själv tre timmar innan Alva, Fanny och Oskar kom till mig, även denna kväll blev lite smått spårade dock var jag nykter hela helgen, somnade hos Daniel innan titanic ens hade börjat nästan.

Gårdagen var första gången på väldigt länge som jag har sovit ut ordentligt, vi vaknade halv ett och då var de bara gå hem till mig för att slå igång tvätten. Undertiden tog jag och Alina på oss träningskläderna och drog oss mot step in. Även denna kväll spenderades med Daniel, mys framför Big brother med cola och choklad <3

Vad som händer idag återstår att se, just nu sitter jag på bussen påväg till Luleå för ännu en dag i skolan. Jag och Elin ska då hoppa iväg till tågstationen och boka tågbiljetter till peace and love och sen är de nog en utlandsresa in planerad till i maj med Ella!!! Wiiii TAGGA sommaren :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar