torsdag 1 mars 2012

Jävla rubrik..

Igår vaknade jag redan vid nio och gick ut med hunden en sväng, sedan började jag plocka lite i lägenheten och vid elva kom pappa och hämtade mig för vi skulle käka på Ming med mamma. När vi hade käkat så for jag till Sara satt å snackade med henne lite och lekte med pojkarna. Pappa kom och hämtade mig efter han slutade jobba och direkt jag kom hem så ville Carro 2 och Alina komma och dricka kaffe och surra lite, vi fixad med ett skåp från källaren och kollade big brother.

Elias och Johanna kom med bussen från Luleå klockan sex och var här till åtta för vi skulle fixa lite i vårt grupparbete när jag följde dem till bussen mötte jag Alva och Fanny så de följde med mig hem, Oskar, Linn och Eve kom också hit lite senare, vi satt och pratade och kollade tv.

Härlig dag med mycket att göra kan jag lova, idag kanske det är dax att göra lite nytta.. Läxor, städa och sedan till Harads för lite revy.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar