måndag 5 mars 2012

Sportlov!

Mitt internet funkar inte i lägenheten så nu är det dåligt med inlägg på grund av det.. aja äre inte det ena så är det de andra! Mitt sportlov har varit super bra, jag har umgåtts med många härliga människor och skrattat nästan hela tiden. Största delen har jag spenderat tillsammans med Alva och Fanny i min lägenhet och även hos Alva. Men jag har hunnit med att vara i Klinten med Alina och Carro samt mina släktingar. Jag åkte slalom en hel dag det var första gången på två år jag stod på ett par skidor men de gick ändå bra.

I helgen har vi haft revy i Boden igår gick det väl hyfsat bra men ljudet gormade lite, idag gick det dock mycket bättre så nu taggar vi för STORA scenen på kulturens hus i Luleå nästa helg. Igår efter revyn var jag med ElinL först kollade jag när hon bowlade och sedan for vi en sväng på statoil med hennes syster. Vi ville göra något roligt och snälla vänner som man har så skjutsade de osss till Björkelund och när vi hade varit där en halv timma så tyckte vi att de sög så de kom och hämtade oss igen, det slutade med att Danne och Viktor sov hos mig men jag hade väldigt trevligt hela kvällen/natten. Tack Linn och FILIP för att ni orkade skjutsa omkring oss!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar