torsdag 19 april 2012

Happiness?!

Jag vetinte vad som är fel och jag känner att jag måste skriva av mig lite här. Jag borde må hur bra som helst just nu jag har turen att ha träffa världens finaste å snällaste kille, jag har dom underbaraste vänner som bryr sig om mig och jag har min familj, vad mer kan man begära liksom?! 

Men helt ärligt jag mår konstigt, jag vetinte vad det är.. jag börjar gråta hur lätt som helst för nästan ingenting när jag är ensam och jag har börjat drömma mardrömmar igen, jag orkar inte.. jag hatar att drömma eller jag hatar att vakna i panik. Anledningen till att jag inte brukar sova är just detta och på senaste tiden har det varit ganska bra men nu har det kommit tillbaka.. Frågan är ju om det är skolans fel för allting annat är bra nu, jag är sjukt skoltrött och jag är stressad som fan över proven jag fattar ingenting av de. Jag är lycklig men jag är ändå ledsen  och jag blir arg hur lätt som helst. Vad fan är felet!? jag vill bara vara glad, frisk och ha roligt.

Jag drömmer drömmar om att
 alla försvinner en efter en..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar