torsdag 19 april 2012

Om jag äger såhär, efter att ha varit utan dator hur länge som helst glömmer man bort att den  funkar igen.. men Nu ska jag försöka sammanfatta dom senaste två veckorna så gott jag kan. Som ni vet var jag hos Tora förra helgen, vi spelade kubb och snackade en hel del, tro de eller ej men VI VANN mot både Mamma och Helene, och Pappa och Christer. Vid tolv fick Daniel för sig att han skulle komma till mig och sova, å de hade jag inget emot så så blev de. På söndagen var vi i Svartlå och efter middagen for vi till Tora igen och även den kvällen vann jag å Tora kubben, denna gång mot Daniel och Rasmus. Vi har också hunnit vara på bio, filmen var super bra och jag skrattade så jag började gråta.

Resten av lovet var jag för de mesta med Daniel, men jag hann också med att träffa ElinF och ElinS. På Torsdagen fyllde min Älskade lillasyster Alva år så jag var där och fikade tårta. På fredagen hade vi en liten fest hemma hos mig ungefär 15 personer, i min lilla lägenhet var det ganska trångt men vi hade kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar