onsdag 20 augusti 2014

Inskrivning

Igår var både en bra och dålig dag. Den var bra för att jag fick jobba på förskolan och träffa flera av alla söta förskolebarn och skolbarn. Men jag fick sedan så otroligt ont i ländryggen och då jag slutade fick jag ta en starkvärktablett och efter de blev jag väldigt trött. Alina hjälpte mig att sortera alla 990 bilderna som kommit och det tog sin lilla tid vill jag lova.

Jag var nervös igår inför universitetet och de var lite svårt att sova som vanligt då Daniel är borta. Men jag vaknade i tid, gjorde mig klar och gick till bussen. Mötte upp Josefine och Jessica och har varit med dem hela dagen. Det har varit mycket köande och väntande men klassen verkar vara bra så jag håller tummarna att jag kommer tycka detta är roligt. Tyvärr blir de så himla dåliga bilder med den telefonen jag har nu då min är på lagning så de blir ingen bild från idag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar