måndag 25 augusti 2014

Ny vecka

En ny vecka har nu börjat, Daniel for till Pajala klockan fem imorse och jag jobbar i Svartlå hela veckan. Jag tycker de är super roligt att jobba i Svartlå på förskolan, så allt hade varit bra om Daniel också fått jobba nära hem.Vi söker lägenhet för fullt en tvåa med kök och balkong inte allt för sliten och under 4000 kronor då jag vill försöka plugga utan att ta några lån, men jag kan inte bo kvar i vår lilla etta på 27 kvadrat  för jag håller på bli tokig.

Ikväll har jag varit på revy rep inför torsdagens och fredagens spelning, vi ska nämligen spela en snutt på kulturnatta på torsdag med start 19.30 och sedan har vi en spelning för försvaret på fredag kväll. Det är alltid lika roligt att träffa alla revyrävar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar