tisdag 26 augusti 2014

The nature is fantastic

Idag har jag öppnat på förskolan och efter det så for jag ner till stan för att ha ett möte angående att bli kontaktperson och det gick väldigt bra, jag tycker att de ska bli spännande och lärorikt. Imorgon är enda dagen jag inte måste pendla någonstans efter jobbet, så då jag slutar ska jag bara vara i byn och mysa på och koka kycklingsoppa. 

Som sagt har jag varit två gånger i Storforsen i sommar och en av gångerna var tillsammans med Mogge, Daniel, Alva och Rami då tältade vi och myste på. Den andra gången var bara över dagen med Oscar, Carla, Ove, Amanda och Daniel. Vi såg en orm då tyvärr hade vi ingen kamera i närheten precis då. Men jag tänkte bjuda på några härliga bilder därifrån och jag kan säga att jag inte slutar fascineras av vilka krafter som finns i forsen, hur många gånger jag än där.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar