måndag 1 september 2014

Jokkmokks marknad och revy helg!

I torsdags hade vi revy spelning på gågatan i Boden och de gick väl sisådär, ljudet strulade,  tv4 kom in på vår frekvens och Jag tappade peruken men vi hade roligt och vi löste allting bra så publiken var nog nöjda (: 

På fredag hade vi ännu en spelning, denna gång för försvaret och de var den roligaste spelningen jag varit på, vilket drag på publiken mycket reaktioner och vilken energi vi fick på scenen. Som avslutning dansade hela lokalen opa harads style! 

På natten for jag och Daniel till Jokkmokk där mamma, pappa, Lina, Ulrika, Johan, Eve, Macke och Wille var men dom hade somnat då vi kom. Vi var där hela lördagen gick omkring på marknaden och myste på, Daniel fyndade skogsbyxor men dock i en affär och på kvällen grillade vi och drack några cider, sen satt vi vid elden och
pratade. 

På söndag hade Daniel match så jag och Mogge var och kollade på den, efter de käkade vi middag hos Ove.  Jag fick veta igår kväll att jag var ledig idag så jag har promenerat med Josse,  ätit lunch med Elin, träffat Lina och varit på storheden å hämtat min dator och telefon. Efter jag hade tränat lite hemma gick jag till Elin och såg alla såpor som går nu. Daniel är i Pajala så nu är de bara krypa ner i vår tomma säng och hoppas jag tar mig upp för att laga stenskottet på bilen och sen vidare mot första dagen i skolan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar