fredag 5 september 2014

En vecka i Skolan

Jag har nu börjat skolan och jag känner redan av min stressmage igen tyvärr, har haft de så under mitt sista år på gymnasiet med värkande mage och illamående pga för mkt i skolan. Men jag hoppas de släpper om nån vecka då jag börjar komma in i hur allt fungerar. Jag har köpt några böcker som jag ska ha i skolan och jag har köpt, skrivblock och pennor samt en skrivare för att kunna skriva ut alla pdf filer som vi behöver. Jag har iallafall hamnat i en väldigt bra studiegrupp, vi fick som vi ville och nu har vi en Boden grupp så vi kan träffas här och arbeta med läxor.Min klass verkar också vara härlig så jag tror nog att detta kommer lösa sig. 

Idag har jag varit tittat då Daniel klippt sig sen käkade vi lumch på Far East. Klockan två for jag tilli Luleå och gått en sväng på matmarknaden och tittat i lite affärer samt fikat vid ankdammen.
Ikväll har jag varit så himla trött och inte orkat göra någonting alls bara legat i soffan och degat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar