tisdag 16 september 2014

Stressen är över!

Som sagt jag kommer bara skriva då och då. Vi har just fått veta att vi klarade första inlämningsuppgiften och idag har vi även gjort klart den andra, det går fort och de är mycket läsa, läsa, läsa. Nu har jag iallafall kommit in lite mer i hur dom tänker och jag är inte alls lika stressa just nu iallafall och det är skönt. Men jag är extremt trött på eftermiddagarna och jag vet inte riktigt vad detta beror på. Imorgon ska jag till doktorn med min fot och hoppas på att jag kan få några svar på vad som är fel och om de går att göra något åt det.

Denna månad har jag lagt mycket pengar på skolmaterial/nödvändiga saker jag kan använda under min utbildning, bland annat en skrivare, skrivblock, pennor, kalender, kurslitteratur och en ryggsäck.

Och det bästa av allt..Äntligen har Daniel börjat jobba i Boden så nu får jag ha honom hemma på kvällarna igen, som jag har längtat!

Lite bilder från helgen och lite annat.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar