tisdag 16 september 2014

20 saker om mig!



  1. Jag har något fel i mina leder och läkarna kommer inte fram till vad det är
  2. Vi var 6 stycken i min klass från 6:års - 6:an och vi var väldigt sammansvetsade
  3. Revyn är som min andra familj, dom har funnits med i många både bra&jobbiga stunder
  4. Jag är mörkrädd och har ofta svårt att sova, speciellt om Daniel är borta
  5. Jag var osäker om jag skulle börja plugga direkt men just nu känns de som rätt beslut
  6. Jag gillar att laga mat men jag tycker de är för trångt i vår kokvrå så jag orkar inte
  7. Den 7 oktober har jag och Daniel varit tillsammans i 2,5 år
  8. Om de blir något hus med bra läge till salu i Svartlå så vill jag jätte gärna flytta dit
  9. Jag är beroende av choklad...
  10. Jag älskar Daniel, min familj/släkt, mina vänner & våra hundar mest av allt!
  11. Ibland saknar jag att vara barn och jag saknar mina barndomsvänner en hel del
  12. Jag önskar att vi kunde fara utomlands minst två gånger per år
  13. Då jag gick skola i Svartlå var vi på många skolresor till bland annat Skellefteå, Dundret å Kolmården och de tycker jag varje barn ska få uppleva
  14. Jag gillar inte att gå på krogen, men jag tycker de är jätte trevligt att ha fest med ett kompisgäng hemma hos någon eller till exempel bowla och ta nån drink.
  15. Jag längtar till jag får bli mamma
  16. Gå ner i vikt är ett av mina mål detta år
  17. Jag tycker de är tragiskt att SD fick så mycket röster i valet
  18. Jag har köpt the sims 4
  19. Fortfarande har jag en dröm om att en dag fara till Afrika och fota djur
  20. Just nu är jag jäkligt trött så nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på en lugn natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar