onsdag 1 oktober 2014

10 saker jag inte gillar


  1. Personer i bussar som inte tänker på att de sitter många fler i bussen än just dem. Som berättar hela sin livshistoria högt eller som har glömt att duscha på två veckor så personen i fråga antingen stinker svett eller har ett kilo parfym på sig.
  2. Ungdomar som tror att dom är coola då dom behandlar varandra illa.
  3. Att det blir stökigt i vår lägenhet så fort man rör sig 
  4. Mina puckade leder som har bestämt sig för att krångla hela tiden.
  5. Att dygnet bara har 24h så man hinner inte göra allt man ska.
  6. Gamla tanter som har sina hundar lösa och blir sur då min hund som är kopplad nosar på den hunden som kommer fram till oss?!
  7. Falska människor är något som jag kan bli galen på.
  8. Hösten då det regnar och är kallt och man inte vet vad tusan man ska ha på sig. 
  9. Min träningsmotivation som är så himla dålig 
  10. Diska... det är verkligen inte roligt överhuvudtaget.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar