måndag 17 november 2014

En sämre dag som slutade bra

Idag var det inte en jätte bra dag då det hela började med att jag försov mig och sen hamnade vi i bilkö för att det var vägarbete så vi höll på att komma försent. Sen lyckades allting jag ändrat på min inlämningsuppgift raderas så jag måste göra om det och sist men inte minst när jag kom hem insåg jag att jag hade tagit förådsnyckeln istället för lägenhetsnyckeln så fick ringa jouren. Tack och lov innan fyra så de släppte in mig gratis! 

Valde iallafall att försöka göra kvällen bättre så jag och Josse gick på gymmet och körde Bröst/Triceps och det gick helt okej, när jag kom hem lagade jag middag och spelade en fifa match mot Mogge jag vann mot honom med händer inte ofta. När Daniel och Ove kom hit efter att ha varit i Älvsbyn så hann Ove borra upp en av hyllorna innan borren gick sönder, men det blev fint tycker jag, sen har jag och Daniel hunnit mysa framför Bigbrother. Imorgon ska jag jobba 07.00-17.30 först i Boden sedan i Svartlå.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar