torsdag 5 februari 2015

let off steam

Tyckte att min fot var bättre i morse, men nu är den sämre igen. Ringde vc för att få en tid till läkaren igår då sa dom att jag skulle komma på öppen mottagning idag då sa jag att jag jobbar så det går inte, då sa dom att jag skulle fara till en sjukgymnast och då gjorde jag det och hon sa samma som mig att den ser ut att behöva röntgas så att jag om inte annat kan utesluta att det är en spricka, jag ringer sedan upp vc och säger det hon sagt men dom säger att jag komma nästa måndag eller torsdag då de har öppen mottagning på morgonen, problemet är att jag har praktik då och det känns inte jätte bra att inte vara där första dagen och hon sa att det inte går att göra på något annat sätt. Det hade tagit 7 minuter av deras tid att skriva en remiss, aja dom kanske har fullt upp det vet ju inte jag. Men det känns inte jätte bra att gå så här i nästan en hel vecka till, har som sagt även vrickat foten pga fel belastning och fått något i knät så jag väntar bara på att det ska bli värre i ryggen också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar