torsdag 5 februari 2015

Nightmares

Alltså varför?!?!?! Daniel har nu varit borta i 2 nätter och trots att Lina sov här igår så har jag drömt mardrömmar. Inte lika extremt igår som inatt men nu kan jag inte somna om. Känns som att jag aldrig mer vill sova.

(Jag gjorde om texten, inspirerad av Melissa Horn, Mardrömmar)

Att drömma nått sånt här    
Och att tänka massa tankar innan man ska so-ova
Det är inget som jag vill
Det känns att det verkligen är något som förstör
Jag drömmer om en massa hemskt
Hjärnan spelar mig spratt och det händer varje natt
Vi blir nog aldrig överens 
Jag vill inte att det händer men det gör trots allt 


och Jag drömmer drömmar om att alla försvinner en efter en, 
min lilla hund och min mo-oder och alla dem som jag håller väldigt kär.




"Of all the things you choose in life, 
you don't get to choose what your nightmares are. 
You don't pick them; they pick you!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar